معرفی سایت پرسمان دانشجویی

۱۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۳ کد : ۱۲۳۲ اخبار اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۶۶۲
اداره مشاوره و پاسخ وابسته به معاونت آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی نهاد نمایندگى مقام معظم رهبرى در دانشگاه ها، با بهره گیرى از فرهیختگان حوزه و دانشگاه زمینه مناسبى را فراهم ساخته تا جوانان بتوانند پرسش‌های خود را بدون دغدغه مطرح کنند و جواب‌هاى مناسب دریافت نمایند. مهم‌ترین هدف این اداره ارتباط با دانشجویان جهت حل مشکلات روحى، معنوى و ارتقاء قدرت تحلیل و استدلال در میان آنان است. https://www.porseman.com
معرفی سایت پرسمان دانشجویی

اداره مشاوره و پاسخ وابسته به معاونت آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی نهاد نمایندگى مقام معظم رهبرى در دانشگاه ها، با بهره گیرى از فرهیختگان حوزه و دانشگاه زمینه مناسبى را فراهم ساخته تا جوانان بتوانند پرسش‌های خود را بدون دغدغه مطرح کنند و جواب‌هاى مناسب دریافت نمایند.

مهم‌ترین هدف این اداره ارتباط با دانشجویان جهت حل مشکلات روحى، معنوى و ارتقاء قدرت تحلیل و استدلال در میان آنان است.

 خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و خدمات اداره مشاوره و پاسخ:

  • پاسخ دهی به پرسش‌های دانشجویی

این اداره به بیش از یک میلیون پرسش دانشجویى با موضوعات قرآن و حدیث، فقه و احکام، دین‏‌پژوهى، اخلاق و عرفان، اندیشه سیاسى و مشاوره دینی پاسخ داده است.

  • پشتیبانی سایت پرسمان

اداره مشاوره و پاسخ با همکاری هشت گروه علمی علاوه بر پاسخ‌گویی به پرسش‌های واصله از سوی دانشجویان، مقالات و آخرین پرسش و پاسخ‌های دانشجویی  سایت را بروزرسانی و پشتیبانی می‌کند.

  • مجموعه کتاب‌های پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی

با همکاری انتشارات معارف بیش از 70 عنوان کتاب پرسش و پاسخ دانشجویی منتشر شده است که در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها مورد استقبال دانشگاهیان قرار گرفته است.

  • نرم‌افزار رایانه‌ای پرسمان (نسخه۳)

این نرم‌افزار حاوی حدود ۲۰هزار پرسش و پاسخ دانشجویی عرضه شده است که برای سبد فرهنگی دانشجویان ورودی جدید و هدیه برای اساتید مورد استقبال قرار گرفته است. توضیحات بیشتر

  • نرم‌افزار پرسمان همراه (نسخه آندروید)

این برنامه با ۶۰۰۰ پرسش و پاسخ عرضه شده است که در سایت پرسمان به صورت رایگان قابل دریافت است.

  • بانک بزرگ پرسش و پاسخ دانشجویی

جستجو بین بیش از ۱۹هزار پرسش و پاسخ در ۱۵گروه علمی، درج سؤال جدید، پیگیری پاسخ و ... از امکانات این بانک است.

  • صفحه اختصاصی پرسمان برای دانشگاه‌ها

در راستای گسترش فرهنگ پرسش و پاسخ، برای هریک از دفاتر نهاد دانشگاه‏‌ها، گروه‌های معارف یا دیگر مراکز دانشگاهی صفحه اختصاصی پرسمان را ایجاد کرده است که بانک پرسش و پاسخ فوق در آن نمایش داده می‌شود. هم‌چنین این امکان فراهم شده است که مشاورین دانشگاه‌ها بتوانند برای پاسخ‌دهی به مخاطبین خود از طریق این صفحه اختصاصی اقدام نمایند. جهت آماده‌سازی و درج نشان دانشگاه با بخش فنی اداره مشاوره تماس گرفته شود.

  • تهیه محصولات

جهت تهیه محصولات به نمایندگی های نشر معارف و یاسایت پاتوق کتاب مراجعه فرمایید

https://www.porseman.com