آیین گرامیداشت مقام زن و روز مادر در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

۱۹ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۴ کد : ۱۹۱۸ اخبار
تعداد بازدید:۶۷
آیین گرامیداشت مقام زن و روز مادر در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

به همت رابط امور بانوان دانشگاه و با همکاری حوزه معاونت اداری و مالی در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آیین تجلیل از همکاران خانم دانشگاه صنعتی قوچان با حضور کارکنان خانم شاغل در دانشگاه (اساتید و کارکنان) به مناسبت روز زن انجام شد.

دکتر مجید مهدویان ریاست دانشگاه در این مراسم ضمن اشاره به جایگاه مهم اجتماعی زنان در جامعه بیان داشتند که همکاران خانم در دانشگاه علاوه بر شغل و وظایف اداری خود همزمان نقش مهم و دشوار مادری را هم بر عهده دارند، فلذا جا دارد از این همت و تلاش شما همکاران محترم که هر دو نقش را به نحو احسنت ایفا می کنید کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین عقیل فرزانه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه، بیان داشتند میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) فرصت مناسبی فراهم آورده است تا با مرور هر لحظه از عمر پربرکت این بانوی بزرگ اسلام، یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی باشیم. بر همگان مسلم است که زنان دوشادوش مردان در نیل به توسعه، پیشرفت و تعالی کشور بزرگ مان نقش آفرینی نموده اند و به مناسبت این ولادت باشکوه و گرامیداشت مقام شامخ مادر و روز زن، از شما بانوان حاضر در جلسه تشکر و قدردانی می نمایم. شایان ذکر است در پایان مراسم و پس اجرای مولودی خوانی، از همکاران خانم دانشگاه تجلیل به عمل آمد.